HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2007.11.08. 21:58 lábasjószág

chachipe

ha raktak volna rám GPS-t, a villogó pontok alapján azt hihetné a monitort figyelő, hogy az adott jelhalmaz mögött, egy szédelgő ténfereg a világban.

minthogy bizonyos formában ez így is van; nem tiltakoznék ellene.

persze a működőképességhez megvan a szervezettség.  a szükséges szinten. néha azon is túl, de ez nem az adott témához szervesen csatlakozó szegmens.

mára szerveztek nekem barátim egy kis meglepi programot.

mivel csak e helyszínt ismertem, s az időpontot, nap előző szakaszai ezen tényhez lettek szervezve, visszafelé göngyölítős formában.

ja, barátok.

néha elmélázom mit is takar ez az állapot, fogalom. sokféle viszonyra hajigálják rá ezt a "jelzőt". néha általa protekciót remélve, kapva; meg csak úgy, megszokásból, szlengből.

aztán derült égből villámlik a megállapítás: akit annak hiszünk, remélünk, közli: mindenki távol, senki sem érintett.

akkor most vakon olvasás volt?

megállapíttatott; semmit sem értek a világból s talán így is van jól, mert mennél inkább akarnám, tudnám, annál fájdalmasabb.

én megelégszem azzal, ha érzem az életet, a körülöttem lévőket, és a hozzám közel állókat.

de leginkább a barátokat. mert ők egészítik ki önnön hiányosságainkat, tesznek minket majdnem egésszé.

s okoznak nekünk csodaszép pillanatot; mint a Bazilikában ma este megrendzett "A budapesti szinfónikus zenekarokért és énekkarokért" koncerttel, mely a veszélyben lévő hazai zenei életre hívta fel a figyelmet. nem szószátyár, üres dogmákkal, hanem ZENÉVEL!

méltó módon.

na, ezek után kezdődött, jobban mondva folytatódott az én örökös szédelgésem.

hogy mikor, miért és merre indulok, nem tudom.

csak megyek. csak úgy vakon, látszólag minden cél nélkül.

igaz, éhes voltam, és egyébb helyre is erős nyomással bírtam.

legközelebbinek vélt " edd meg, aztán húzz el innen" hely felé haladtomban belestem a nagy üvegablakokon.

bent egy félreeső helyen fital pár, asztalra bakolt cipős lábakkal várta az idő múlását. kicsit arrébb hatalmas arc nézett velem szembe. előtte pult mögött egy biztonsági őr meredt maga elé valamire ( utólag láttam- passziánszozott unalmában ).

beléptem, bár nem számítottam semmire, mert már késő volt.

azt azért láttam, hogy egy kiállítás fényei csapódtak az utcai üvegportáloknak.

a kiírás szerint egyértelmű volt az ábra, de én adva a figyelmetlen érdeklődőt, rákérdeztem arra, amit künn olvastam.

semmi hátsó szándék nem volt mögötte, hacsak az nem, hogy a hatlalmas arca vethetek egy tükröződéstől mentes pillantást.

és legnagyobb meglepetésemre, 3 órával a kiállítás bezárta után minden kérés nélkül beengedett az őr.

furcsa, bizsergetős, meleg érzés volt. a koncert után alig pár perccel még utórezgésnek is vélhető lenne. de az öröm, hogy egyedül, csendben, meleg fények közt nézhetem végig a képeket, nos, ez volt az újjabb "roham" oka.

nem kellett sietnem, mások válla fölött leskelődnöm.

Rácz Géza: My name is Octavian (részlet)

mindenhol fekete szemek. Szerbia, Románia, Magyarorzság szülöttei.

és kifelé jövet még váltottunk pár szót.

így kaptam szavak mellé ajándékba egy kiadványt -miről maga sem tudta, ingyenes-e, mert az irodából hozta ki - mely a nemzetközi emberi jogi dokumentumfilmfesztivál bőséges kínálatába ad bepillantást. 

 

"Mi végre vagyunk e világba?" Yonderboi

hogy szédelegjünk. látszólag minden cél nélkül, de belső vezérlésre.

Ps: does not count, what you believe of me

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr55222934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.09. 00:18:01

,,Haszontalan dolog az élet, ha azt magunk hasznossá tenni nem iparkodunk."

anyámlánya 2007.11.09. 00:21:15

örök igazság.

kiegészítendő: s folyvást mások hasznára lenni, s arra törekedni minden körülmények közt.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.09. 00:33:18

csak viccnek szántam, különben. amit te írtál az rendben. amúgy, nem nagyon szeretem az aforizmákat, mert kontextusból kiragadott cuccok. (pláne utálom őket ballagási selyemszalagokon.) inkább azt akartam írni, hogy: ,,néha furcsa hangulatban...". :)

lábasjószág 2007.11.09. 00:38:12

mostan meg már magyarázod bizonyítványod?

akkor is: pótvizsgára kötelezve!
:-))

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.09. 00:44:38

ne ijesztegess, azzal, ami előtt állhatok. :) tényleg, nincs valami kalap szar küldő widget, amit blogba lehet rakni?

lábasjószág 2007.11.09. 00:48:10

khmm!
a koszorúk szalagján lévőkről meg már nem is beszélve.
pláne, hogy akihez szólnak, úgyse olvassa már.
morbid, de igaz.

eszembe jutott egy idézet:

"Az élet tlisztelete nem abból áll, hogy nem hagyjuk meghalni a haldoklót.
Az élet tisztelete azt jelenti, hogy a születés és a halál végpontjai között úgy
bánunk egymással, hogy érdemes legyen a világon élni.
Újszülöttre mosolyogni, halottat siratni könnyű. De a kettő között....
Az élő számára emberi méltóságának megfelelő sorsot biztosítani nehéz " (Popper Péter)"

lábasjószág 2007.11.09. 00:49:16

vedd ezt annak: egy nagy-nagy cilinderrel!

:-))

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.09. 00:57:09

köszönöm

a fenti idézet, azért, nem nagyon szorul magyarázatra, mert benne van az is. kötekedni persze lehet.

én weörest olvasok orrba-szájba.
loholok :) a teljesség felé.
süti beállítások módosítása