HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.09.01. 19:25 lábasjószág

ötletből : 5*

keresztül kasul járom a fővárost.

nem ügy, mondhatnánk, de én biciklivel. és nem vagyok futár! mert akkor ugye, muszáj lenne.

én pedig nagyon nem kedvelem a muszájt, se a piroslámpát, sem a rámhúzódó autósokat, sem a bicikliúton elémugráló gyalogosokat / épp ezért ott, csak a lehető legritkábban megyek /, sem az elsőbbséget meg nem adó egyéb közlekedési formációkat.

hogy akkor hol közlekedek?

hát, ahol tudok! mindenütt, és mindenhol, ahol haladni lehet.

ma alig pár kilóméter híjján 100 -at tekertem le. /ez itt kérem a dicsekvés helye, mert ennyit, egy nap, már évek óta nem igazán/

és ami miatt ez a poszt megszületett, az az, amit Kispesten, az Áchim u.-ban láttam.

sokat nem mondok vele, ha megállapítom, hogy minden utunk úgy tré, ahogy van.

lett légyen az autó-, biciklisút, vagy járda.

a járdák amúgy külön fejezetet képeznek ebben a halmazban, mert ugye hogyan mondhatnánk azt egy fának, hogy legyen már oly szíves, és a gyökereit ne fölfelé, hanem  lefelé növesztgesse!

így aztán formatervezettnek nem mondható göcsörtösséggel folynak egymásba.

gyalogosnak, biciklisnek, görkorisnak minden ilyen gyökérgóc veszélyes /lehet/.

ám az a kedves, és bájos ötlet, amivel a már fent vázolt utca egyik lakója figyelemfelkeltővé tett egy igen csak méretes buckát, no, az nagyon megtetszett!

ím hát, miről eddig szövegeltem:

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr871353640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lótepertő 2009.09.05. 09:18:41

Ez zseniális!!!
Szia Anyámlánya!!
Köszi a sok kommentet a képeimhez!
Ez az indapass, meg a rengeteg jelszó, meg belépési név.. már régen akartam írni Neked, de képtelen voltam megtalálni a több éves leveleimből képzett adatbázisban az idevágó jelszavam... bocs kicsit bunkó is vagyok, meg piszok lusta...
üdv.
Róka

lábasjószág 2009.09.06. 00:22:42

Róka eszik lótepertőt?
Hm! nem is akkora etimológiai képtelenség, ha már "Tás" se jut neki! :-)

a képeid meg? állandóan lesem, mikor van újabb!

imádom őket!
és jó, hogy idevakkantottál az odúdból! :-)

Lótepertő 2009.09.07. 06:05:31

:)..
A lótepertő máshonnan jön...
Mégpedig az egyik kedvenc könyvemből a Svejk-ből!
Egyébként még nem ettem... viszont a libatepertő, amit Anyám süt az mennyei eledel!
üdv.
Róka

davir · http://www.davirdogdesign.blogspot.com 2009.09.08. 01:16:10

Hát ez tényleg mennyire ötletes és bájos! Meg milyen jó, hogy felfedezted...

lábasjószág 2009.09.08. 07:37:57

Davir!
öröm, hogy Neked is!
belinkellek, ha nincs ellenvetésed.
:-)

davir · http://www.davirdogdesign.blogspot.com 2009.09.12. 13:59:54

Anyámlánya!
Megtisztelsz! :) Utólagos engedelmeddel már kis tettem a linked (az egyszerűség kedvéért csináltam egy papagájos barátok oldalai rovatot). Jó lesz úgy? :-)

lábasjószág 2009.09.12. 18:30:36

Ó, hogyne!
csak az a szépséghibája, hogy májusban múlt egy éve, amikor egy pillanat alatt elrepült. megijedt egy galambtól, ami épp akkor szállt fel az erkélyről. :-(
és sajnos, hiába kerestem, plakátoltam, nem lett meg. :-((

azóta már csak a sok száz fényképet nézegetem, ami maradt utána.

amúgy, a gondolatért, és a tettért: köszönet jár! :-)

davir · http://www.davirdogdesign.blogspot.com 2009.09.12. 21:30:01

Ó, Istenem, ezt nem tudtam. :( Nagyon sajnálom! :( Emlékszem még az indexes fórumról, amikor anno hazavitted. Akkoriban mindig elmesélted, hogy mennyit haladtatok a szelídítéssel/szelídüléssel...
Sajnos most én is papagájtalanul élek és attól félek, hogy így lesz még egy darabig. Nagy örömmel találtam rá erre a körre itt a blogvilágban. És papagájoktól függetlenül élvezettel olvasgatom a blogodat! :)
süti beállítások módosítása