HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2007.07.30. 16:56 lábasjószág

Simon

Szöszke haját beige basbellsapka takarta.

Lassan, megfontoltan jött le a lépcsőn. Öccse hebehurgya ugrándozással követte őt.

Pár kérdés s válasz után kiderült, mit is szeretnének. 

Míg várakoztak, Simon leült a padra, a kisebbik vizslató tekintete a helyiséget pásztázta.

Lázár (6-8 éves forma) egyszer csak elémpenderült, majd egy óvatlan pillanatban átölelte a derakamat, majd átható kék szemével rámnézve, teljes átéléssel mondta: szeretlek!

Colton2.jpg (309528 bytes)

- mi ez? szerelem első látásra? hiszen még nem is találkoztunk!

- de én akkor is szeretlek!

S hozzá kedvesen mosolygott.

- inkább menj hátra, és nézd meg a hajókat! nagyon érdekesek!

Gyorsan támadt szerelmét elvitték a színes vízenjárók.

Míg tovább várakoztak, a bátyja mellé ültem. Belenéztem a sild takarta szemeibe. Nyoma sem volt a gyerekes vidámságnak, gondtalanságnak.

Egyszer csak elkezdett magától mesélni.

- nekem már vége a gyerekkoromnak.

- és ezt miből gondolod?

- fáj hogy anyukámat sokat látom sírni, és már nem érdekelnek a játékok sem.

- akkor mit csinálsz, amikor nem iskolába jársz?

- hááát... néha leülök a számítógép elé.

- mióta érzed, hogy már nincs gyerekkorod?

- kb. 2-3 éve.

........

- engem nem zavar, hogy így szédszettek benünket, csak az anyukám sírása. régen tanítónő volt, de a nővérem születése után már nem volt munkája. most is azt keres.

...........

- azt mondta anyu, hogy én nagyon érett vagyok.

........

- a nagymámmal élek már néhány éve. kéthetente vagyok az anyuval.

11 éves. Megfontolt, tiszta szavú, koravén kisfiú.

Kérték, és ő önzetlenül odaadta gyerekkorát a felnőtteknek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr84128371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása