HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2007.08.19. 02:42 lábasjószág

Hitchcock után szabadon, köbgyök alá vont létszámmal

Hozzá vagyok szokva a váratlanul orrom előtt elzúgó szárnyak suhogó zajához.

Mondhatni, erősen edzett vagyok már e téren. Vagy csak voltam? Vagy még nem eléggé?

Minap szokatlan éjszakai zajokra ébredtem. Alapvetően ebben még nem lenne semmi kirívó, elvégre nagyvárosban élek, így a zajok sokféle eredővel bírnak, de valahogy mindenkor megnyugtatóbbnak érzem, ha tudom, mégis mi okozza.

Éppen ezért az ominózus éjszakai nesznek is szerettem volna a végére járni.Sötétben, hogy meg ne ijesszem a zajongót, mezítláb osonva a hangforrás felé, majdnem begyógyúlt a bal aortám. A szolíd külső fényekben sötét szárnyak csapkodtak körülöttem.

Jesszusom! Tán sok tablettát vettem volna be, vagy félébren haluzok?

Gyorsan konzíliumot hívtam magamhoz, és villanyt kapcsoltam: na ekkor kezdődött még csak el a hadd el hadd! Szárnycsapások nagyobb fordulatszámra váltottak!

Alig győztem véreres szemekkel követni az eseményeket, és lekottázni a látottakat.

De sikerült!

Egy vakmerő cityszárnyas osont be a konyhába! De éppen hozzám, ahol kaja is csak annyi, hogy a hangyák éhen ne haljanak?

Ám ez a tollas okos volt! Tudta, hogy van egy csodabogár Madaram, kinek elemózsiás polca néki terített asztal. Hogy hogy tud sötétben enni? Talán röntgent szeme van?

Mert vajon mi másért osont volna be éjnek évadján? És mitől riadt meg annyira, hogy néma üzemmódból egyszercsak átkapcsolt zajongósba? Talán túl hangosan vettem a levegőt, és megijedt, és jobbnak látta odébbállni?

Mindegy is, mert végül itt megálltam az oknyomozásban, és kitessékeltem a betolakodót.

Azt hittem örökre letett a konyhalátogatásról, mígnem egy derengő hajnalon újfent ott tipegett a konyhakövön, és biztos nem takarítani jött, pedig azt igencsak jól tette volna!

Legalább leporolhatott volna ezt-azt!

Persze, ismét pulzusszámnövekedést generált tompa szervezetemben, mert ugye ekkora vakmerőségre azért mégsem számít az ember!

Ám, ha ezzel befejezte volna a megszállásomat, még örülnék is, de nem!

Nagyban locsolgattam zöldféléimet, és makrokameszt pakolásztam jobb helyre napozni, mikor valami álmos gyanúféle felütötte fejét bennem.

Valami nem stimmel! De mégis, mi nem?

Úgy általában nem, vagy konkrétan?

Jó! hogy velem nem, az még oké, de hogy körülöttem sem, azzal jó lesz vigyázni!

Minden logika nélkül elkezdtem motozni az erkélyen, és a fene tudja miért, de benéztem a törötttükördekorációstérelválasztós darab mögé is.

És ekkor végre összeállt a kép!

Említett tárgy mögött ott lapult két, degeszre tömött begyű kisgalamb, kiken a toll már erősen fejlődésnek indult.

Ezek vagy nagyon rafkósak, vagy túl jólneveltek, mert egy árva sipítozás, annyi sem sok, amivel elárulták volna magukat. Az teljesen egyértelmű volt a látottak alapján, hogy nem az éjjel cuccoltak oda!

Most aztán, hogy legyőztem a fíiínom galambleves utáni feltörekvő gasztrovágyaimat, várhatom, míg serdülésük után kitessékelhetem őket, mivel a rezsibe nem szállnak be, menniük kell!  Punktum! Vitának helye nincs!   

  

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr100143520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.08.20. 18:48:13

Sajnos a képet nem láttam!!!! Valamiért nem hozza be az oldal.

anyámlánya 2007.08.20. 21:11:30

kááár!
majd elküldöm mailben, olyan édes punk mindkettő!
de remélem továbbállnak majd!

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.08.21. 13:51:45

MOst sem látszik, nem értem, miért??? Esetleg megpróbálod beszúrni újra? Lehet, hogy túl nagy a kép.

anyámlánya 2007.08.21. 16:17:33

na, ez nekem már magas! :-)

nálam látszik, másnál meg nem?

de megpróbálom lerövidíteni a képet!

Piros! a mailben sem tudtad megnézni?

anyámlánya 2007.08.21. 22:12:16

naaa, neeeeee!

hát hogy hogy nekem bejön, Nektek meg nem?!!
tiltakozom!!!

pedig már Piros tanácsára kisebbre nyestem!

Segítség!!
mit csináljak, hogy jó legyen?

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.08.22. 09:20:40

Még mindig nincs sehol. Te meg látod?????

mizo 2007.08.22. 10:49:54

nagyon cukik lehetnek!!!! azért a mamának csak besegítesz némi kis elemózsikával?? csodálnám, ha nem!!!:-)))) régen írtál Csiriről, tolhatnál fel a mélemre egy kis üzit, hogy hogyan van az a kis tollgombóc!!
puszi

anyámlánya 2007.08.22. 11:49:33

Szia Mizóka!

most, hogy másik gépről nézem, látom ám, hogy én se látom a kis betolakodókat! :-((

de majd csinálok új képet, és feltöltöm, remélem azzal már jobban járok!

Csiri és más élőlényekről ias dobok posztot, már más / Csero/ is ösztökélt rá!

ugye jól vagy már?

feketesapkás mizo · http://mizo.blog.hu/ 2007.08.23. 09:05:20

Szia!!! Köszönöm a kérdésed, tudod, csalánba nem üt a ménkü!:-))
Csak kicsit kevesebbet írok, azt is főleg a blogba, mert a kicsinke szabadidőmet inkább a kis vérszívóval töltöm, hol kinn hol benn!:-DD Várom a képeket meg egy kis hogylét jelentést!!!:-D

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.08.24. 11:05:19

Hmmm.Szépnek nem mondanám őket...:)

anyámlánya 2007.08.24. 14:23:32

hát nem is az én gyerekeim! :-))

kezdő korukból, kb. 1 hete készült - mailben majd küldök képet.

ott még csak-csak...

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.08.27. 06:37:02

Jó, nem is olyan randák, hanem süldőmadárszerűek :))
süti beállítások módosítása