HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2007.11.09. 16:44 lábasjószág

Ugye milyen jó nekünk, pestieknek?

ha kedd, akkor Belgium!
ha ősz, akkor kultúrális kavalkád

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr51223661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.10. 04:08:48

és pénz, bár a kettő között, állítólag, van némi összefüggés. utóbbin különben ott leszek. vip jelleggel! :)

anyámlánya 2007.11.10. 17:43:18

részigazság.

és nem véletlenül írtam a pesti jelzőt, mert ennyi ingyenes, ám mégis igen nívós programmal nagyon kevés város lakói élhetnek.

ja, én is ott leszek, de álruhában, pórnak öltözve!
:-)))

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.11.10. 22:29:09

jó-jó, csak igazságot ne kezdj osztani. én különben, úgy fogok kinézni mint egy klee ceruzarajz (túl közel a vizsgaidőszak), úgyhogy jó eséllyel felismerjük egymást. (ha csak nem járunk úgy, mint a south parki jelmezversenyen, mikor is mindenki dzsubakkának öltözött.)
ja, és jó helyen lakok, még, ha csak félig is. de tényleg, mert mikor barcelonában voltam, és ott ment valmi független filmes fesztivál, már előre paráztam, hoyg akkor majd foglalok jegyeket, még reggel hátha lesz. aztán mondták, hoyg majd a film előtt menjek. na jó mondom, és odamentünk egy órával előbb, de hogxy még akkor sem lehetett. aztán végre, közvetlen a film előtt megvettük, beültünk, de csak nem gyűltek a népek. alig lézengtek. kocsis ágnes filmje volt, különben.
mondjuk, nem tudom manapság mi a helyzet itt pesten, de régen a titanicra vagy az orosz filmhétre már általában rég rlfogytak a jegyek mire odaértünk. pár filmre azért így is sikerült becsorognom. nem beszélve, mikor a gundel elől felváltva szaladgáltunk forralt borért, hoyg bejussunk a monet-ra.

anyámlánya(lábasjószág) 2007.11.11. 02:11:17

észt osztani?
én?

aztán nekem mi marad? :-)

fura ez a filmes cucc.
régebben, mikor még öbb időm volt, csak olvastam.

éltem általuk a saját belső világomat.

persze, az is mozizás volt, de most; az arcok, a párbeszéd nélküli dialógusok, sokkal erőteljesebbekké váltak.

néha elrémülök korábbi önmagamtól; miféle nívótlan, lúgozott darabokat néztem.

mit néztem, egyenesen vártam.
lásd a Dallas fekvőnyolcas sorozatát!
:-)
süti beállítások módosítása