HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.01.22. 20:46 lábasjószág

menőke

ha egyszer rámtör, akkor aztán nagy a baj.

kezdődik az egyezkedés.

arra-e, amit már láttam, és annyira jó volt, hogy akár újból is.

vagy arra, és oda, ahol még nem, de szeretnék.

és akkor, az időt, mint fegyelmező eszközt hadrendbe állítva, gyorsan konszenzusra jutok magammal.

így hát kimarad a február 5-i Tűzrakteres Korai Öröm koncert. helyette majd, két héttel később /február 21-én/ beesek a Gödörbe, a lemezbemutatójukra.

közben azért ott lesz még Zagar, egy egészen különlegesnek számító megmozdulása a MUPA-ban február 13-án.

a márciust hagytam a "majd lesz akkor is valami " képlékeny időszaknak. 

áprilisban már a ruhák is könnyedebbek, így stílusosan megragadtam a balett műfaját. hazai berkekben van már kedvencem, a Szegedi Kortárs Balett, de kíváncsi vagyok, mivel tudnak elvarázsolni a Cloud Gate Dance Theatre of Taiwan táncosai április 27-én?
 

azt még nem döntöttem el, hogy megnézzem-e harmadjára is a Carmina Buranát a fentebb említett Szegedi Kortástól, de van egy gyanúm, hogy május 19-ére mást már nem szervezek.

így már nyakamon is lesz a Napisten hava, június, és jöhet a Wagner Napok keretén belül, 11-én, A Rajna kincse. Helyszínként megtartva a MUPA-t.

hogy mi kell a végére, ennek a hónapnak?

hát a Belga! ugyanitt, csak úgy lazításként, 24-én.

aztán majd szép lassan belehaladunk a nyárba, a fesztiválok időszakába.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr35896433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke 2009.01.28. 23:05:29

Tetszetős tervek, hajrá:)
És megint eszembe jutattad a Carminát, most majd fürgébb igyekszem lenni jegyileg.
Köszi az emlékeztetőt:)

lábasjószág 2009.01.29. 01:07:43

Drága Cserke!

ha csak teheted, az erkély első sorába vegyél jegyet.
van olyen vizuálelemegyüttes, mely igazán, csak onnét élvezhető.
hátborzongatóan jó!

kíváncsian várom az élménybeszámolódat!

örülnék, ha Te is részese lennél! :-)
süti beállítások módosítása