HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2007.12.26. 11:37 lábasjószág

Ünnepi meglepicsomag

bár a napot még pirosbetűvel írják, de a gazdaság bizonyos ágazatában ez mit sem számít.

/ a gazdaságról és annak gazdaságosságáról meg annyit, hogy csak a legszükségesebb létszámmal üzemel a létesítmény/ nagy nyugalommal nyitáshoz készülődtünk, mikor nyílik az ajtó:

- elnézést, még nem vagyunk nyitva!- szólok a lefelé igyekvő idősebb párhoz. azok kissé tanácstalanul összenéznek, majd kifelé indulnak.

- esetleg tudok valamiben segíteni?- tompítom a rideg tényt.

- csak a mosdót szeretnénk használni.-rebegi a hölgy.

- megfizetjük!- tette még hozzá.

- csak sétálni indultunk...- de nem fejezi be a mondatot, mert inkább a mutatott irány felé indul. kísérője megáll a lépcsőn, jelezvén, ő aztán tényleg nem akar tolakodó lenni.

közepes lelkesedéssel a dolgom végeztem, ám az feltünt, kissé sokáig időzik a hölgy. remélem nincs rosszul- suhant át az agyamon. partnerén azonban nyoma sem volt az aggódásnak, így én sem foglalkoztam a helyzettel tovább.

már vagy negyed óra is eltelt, mikor végre megjelent a hölgy, s a táskájában kezdett matatni.

- mennyivel tartozunk?

- semmivel.

- tudna esetleg valami tisztát adni?

- mire teszik gondolni?

- valami erősre, de tiszta legyen!

- ne haragudjon, de azt nem tehetem. még nem vagyunk nyitva, de addig is tessenek helyet foglalni.

- ááá, annyira nem fontos! csak a kedvességét akartuk meghálálni.

- ugyan, tessék csak hagyni! nincs kötelező fogyasztás. a szabályt be kell ugyan tartanunk, de amit tehetünk, azt azért megtesszük.

- köszönöm kedveském! és boldog ünnepeket magácskának! - és még diszkréten áthajolva odasúgta az ajtó fölött: - hagytam bent valamit. majd legyen kedves kivenni.

- ó, nem kellett volna! szívesen segítek, ha tudok. - szabadkoztam kissé zavartan.

- további kellemes napot önöknek!- köszöntem el a jólszituált hölgytől, s kísérőjétől.

a férfi már kint állt az utcán. köszöntésként egyik karját felém lendítette, másikkal asszonya után nyúlt, ki kissé nehézkesen lépkedtek fel a lépcsőn. talán a csontjai nem mozogtak már úgy, vagy a bunda rótt rá túl nagy terhet.

kis idő múltán eszembe jutott  " hagytam bent valamit. majd legyen kedves kivenni.". meg kéne nézni. talán némi apró, vagy egy tábla csoki a kézszárítón. hogy milyen kedvesek az emberek. fizetnének minden kis apróságért. majd odaadom a srácoknak. na jól van. megyek, megnézem.

belépve az előtérbe, rögtön elment a kedvem a nézelődéstől. a francba! - mormogtam magamban, majd visszaléptem ideiglenes gázálarcért. immár kellően felfegykervezve, visszatértem a terepre. túl azon, hogy a látottak alapján erős tereprendezésre volt szükség, most már ott motoszkált a fejemben a "csomag" is. vajon, mi lehet az? szememet gyorsan végigfutattam a lehetséges pontokon, de sehol semmi.

úgy kell nekem! nesze neked érdekmentes segítség! - majd egy mély lélegzettel tiszta levegőt tárolva a tüdőmben, nekiláttam takarítani. egyszercsak a döbbenettől a rongy is megállt a kezemben.

naa, ne! ezt nem hiszem el! - a kagyló mögött, alig láthatóan ott volt a csomag.

egy épphogy kivehető fehér bugyi, amit vastagon borított a bélsár.

és a padkáról egy csupafoltos wc-papír vigyorgott rám. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr41275314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása