HTML

GONDOLAT

"Csányi Vilmos: Embernek lenni rendkívül strapás, mert az ember egy konstruktív, gondolkodó lény, de hát ez az élet egyetlen értelme, hogy igyekszünk embermivoltunknak megfelelni."

LEGÚJABB TÉMÁK

  • Cutofftheirheads: Verebek Megmentője, vagy Szentanyja lettél.. a repülő jószágoknak is! :) (2014.08.03. 05:48) megtollasodtam!
  • Cutofftheirheads: csak ne hasadjon meg a hajnal :) (2014.08.02. 16:41) hajnalok
  • Cutofftheirheads: Ez nagyon szép. A képpel együtt még szebb :) (2014.08.02. 16:39)
  • at_menet: ó, ezt igazán köszönöm! megosztom azzal, akit ez érint. én csak csodálom. :-) (2013.11.07. 01:52) Hang Drum
  • at_menet: :-) néha egy ilyen apróság is annyi jóérzést tud belopni az ember életébe! Ufo 54! örülök, hogy Ne... (2012.02.17. 19:48) 5 Ft / nap =.......

SZÖVEGLÁDA


KALITKA

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2007.08.12. 02:13 lábasjószág

Ez a secret, nem az a secret! izzadok is tőle rendesen!

Csero vallatóra fogott.

mondanám: nem ér a nevem, meg amúgy is káposzta a fejem. hámlik is rendesen, valami kolera betámadott.

de jobb ezen túlesni, mint a küszöbön.

1. baromi "fosós", azaz jobban mondva ijedős vagyok. már majdnem vertem is meg azért embert, mert belémpakolta a frászt, valami idióta poénnal. neki az volt, nekem nem annyira. ám amikor az egyik 2. emelet egyik loggiájáról kellett átmásznom a másik 2. emeleti loggiára, ahol aztán semmi, de semmi kapaszkodási lehetőség nem lévén, csak a tízből pár körmömre hagyatkozhattam, nem cidriztem.  sokkal jobban paráztam attól, hogy nem jutunk be a lakásba, és a szüleim majd leteremtenek, hogy miért zártuk ki magunkat a lakásból, mint attól, hogy majd netán leválok a falról, és összepiszkolom a harisnyámat alant a betonon. ebből is látszik, tényleg ijedős vagyok.

 

2. alternatív tériszonyom van: ha lenézek a 10.-ről az utca betonozott tetejére: szédelgek, és azonnal a menekülő sávot keresem. hülyén hangzik, mikor össze-vissza ugrálgatok ettől magasabb helyekről is, vagy száguldozom szelek szárnyán, de akkor is ez van!

3.baromi kétbalkezes vagyok: pl. az ajtókat rendre ellenkező irányba nyitogatnám, pedig előtte még végigpörgetem magamban a folyamatot, és tuti befutóra fogadok magamra; most aztán majd elsőre sikerül jó irányba tárogatnom azt a fránya akadályt, ami utamat állja. ja, és nekimegyekmindennek. lehet az lent, fent, vagy hasmagasságban. akkor is, ha száz ágra ég a villany. így aztán kék-zöld foltokat cipelek a satnya testemen szerteszanaszéjjel, de soha semmi nem ért még semmi, valóban, de tényleg veszélyes szituban. még bogár sem repült a szemembe ilyenkor soha.

4.a leghiggadtabb, és megfontoltabb a kritikus helyzetekben vagyok, ugyanakkor hülyét kapok, ha a hajfesték befogja a fülemet, és nem tudom róla levakarni, csak a bőrömmel együtt.

5. kétszer születtem, és egyikre sem emlékszem. de ennek ellenére még mindíg élek.

6.jól tudok húst darabolni, kivált a sajátomat. secperc alatt le is vágtam a mutatóujjamat derékban. orvos volt a talpán, aki visszahímezte.

7. végre! itt az utolsó tétel. mivel mindent szeretek kipróbálni, így a Balatonátúszás sem maradhatott ki az életemből. mondhatom, kedvemre volt, mert azóta meg azon szervezkedem magammal, hogy az elkövetkezendő évek valamelyikében újból ott pancsolhassak a közepében.

Petro leolt. Nem vallok többet!

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anyamlanya.blog.hu/api/trackback/id/tr98137934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.08.12. 07:13:14

A 3.pont teljesen rám illik.Mielőtt bemegyek egy ajtón,előbb el kell olvasnom az utasitást:Tolni-húzni!Én is éjjel-nappal mindennek nekimegyek,igy én is több szinben játszom!Üdv.

Cserke 2007.08.12. 07:37:52

1. első fele:stimmel, 2. első fele:stimmel, 3. második fele:stimmel, 4. első fele:stimmel. :))

anyámlánya 2007.08.12. 10:23:08

Donofrio! hali Neked! örülök, hogy végre!! van egy sorstársam. állandóan azzal cinkelnek, hogy nem tudom koordinálni a mozgásom!
pedig dehogynem! pl. tudom hol kell felszállnom a buszra. jó, ott előre kinyitják az ajtót! mintha sejtenék, hogy mi a gyengém! :-))

Cseri! mint ahogy a többi is! vagy majd nem, de a végén megtudod, addig ügyvédem nélkül egy betűt se!! :-))

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.08.12. 19:38:40

Jahogy várjál, raktál bele te is nemigazat?? Az az eredetiben nem volt, nem ér!!!Merén el akartam egyet lógni, nemér ám neked is!!!!
Én az enyimével stimmoltam össze!!
Dehamár, azt nem hiszem el, hogy béna lennél...

anyámlánya 2007.08.12. 22:05:09

Tudod Cseri, úgy gondoltam, hogy kicsit izgalmasabb a játék, hogy van egy feketepéter is!

ja, és mikor fedjük fel a cinkelt pontunkat?

Cserke 2007.08.13. 05:12:38

Legyen csak, legyen :))
Mikor szeretnéd??

anyámlánya 2007.08.13. 18:51:21

Reád testálnám a lepellehúzás időzítésének manőverkoordinációs feladatát.

bár, én megvárnám, míg Bcyke is bevallja, amit be kell vallania! :-))

Piroska 2007.08.14. 08:09:24

A harmadik nekem is lehetne pontom!:-))) De pl. hogy ne menjek messzire, tegnapi fűnyírásnál jajgatok, hogy nem megy, valami gond van. Pasi odajön, lazán megnyomja a sárga gombot, amin én öt perce erősködök, és neki elindul........Mindig így van...

Cserke 2007.08.15. 19:31:56

Hát, várjuk Bcykét, várjuk, de ő inkább majmozik...
süti beállítások módosítása